Mo la vie mo combat,mo galere

Posted: October 27, 2011 in Post

‎1 mesaz a ban dimun ki dans la galere,ki li cote finance,sentiment,handicap ou si c la solitude ki p ronze li,reflesi bien avant ou ecoute ban fausse messager,ban dimun ki fine truv 1 faiblesse dans ou et ki p servi li pu zot l’avantaz personel.La mizer li ena 1 gout amer mais pena zis sa ki ronze la vie dimun,ena aussi l’ignorance,mank de comprehension et la solitude,bien jeune mo fine fer 1 choix dans mo la vie,mo fine lance moi dans 1 combat contre tous sa la et li coute cher sa combat la.Mo pas 1 hypocrite ki baisse la tete dans biro ban chef ,pu marse dans ban system malsain et reste trankil pu protez mo bienetre,kan ou rentre dans 1 combat ou bizin fer li sincerement et ou bizin retrouve ou a cote ar ban dimun ki concerner par ban causes ki ou p defane et c pu sa raison la ki mo retrouve moi au bas de l’echelle sociale zordi avec meme pas Rs10 en poche.Tres peu de gens comprend ki mo la vie ete vraiment mais heureusement ki ena dimun ki cone moi et ki malgre ban jugements ena dimun ki soutenir moi.Ou pu remarquer ki mo pas coz lor moi tres souvent meme si mo dans 1 situation critik ,mo pena narnier et mo 1 zero pu la societe malgre le fait ki mone sacrifier beaucoup pou defane dimun et pour 1 vrai justice.Tous ca la mo ti fini anticiper parski la mizer pas fer moi per et mo pas demande okene reconaissance.Le combat de Frederic li sans haine ,li plitot 1 solidarite avec ban c ki plis bas et mo p reussi tini,si ou truv moi pas sorti,pas telephoner,pas organise 1 tas fla fla pose ou la question si mo ena 1 soulier,1 linge convenable et meme kas transport pu fer li, si ou truv moi lor internet ou p penser mo dans bien al penser comment mo p reussi fer tou sa la meme si ena 1 monde de difference entre moi et beaucoup entre zot,travay ena,l’argent pas difficile pu gagner mais mo alerzik ek ban dominer,ban hypo malsain ki servi dimun mizer pu remplie zot poche,moi mone soizir pu combatre pu ban dimun dans pince et ban zenfants parski 1 tas dimuns vine ver moi pu consey zot,aide zot et li pas facile pu repone present pu tous dimun,surtout zenfants ki bizin l’aide et ki croire dans moi,mo mesaz a moi li simple,mo pas pu laisse zot tomber meme si mo p tomber,si bizin nu va tombe ansam,mone meme gagne ban propositions pu rentre dans le monde politique et aussi beaucoup encourazment mais politique pas 1 reve pu moi,ni la soif de l’or ou le pouvoir,mo promesse a moi li simple,mo fiere mo capav coz pu ban dimun ki dans la peine parski mo a 100% dans monde la,sa helping hand ki mo bizin la mo accepter pu refuse li parski mo senti moi bien et fort tant ki dimun croire dans moi.Si 100 000 dimun maltraite moi li pas grave mais mo pu la tant ki mo vivant pu ecoute SOS ban zenfants et ban dimun ki dans pince,mo confiant ki mo pu reussi tir zot ban sa bez la sans supplier personne et meme si demain mo mort l’espoir bizin pas mort dans zot leker parski moi avant mo dernier soufle mo pu fiere ki mone detruire mo la vie pu 1 cause,pu coz pu zot et pu ecoute zot.Merci

Leave a Reply

